Let op, wijziging! Optie "Bezorgen in de regio": dit vindt alleen op woensdag en zaterdag plaats en bij besteding vanaf € 15,00!
Welkom bezoeker, Wilt u inloggen of registreren?

Veelgestelde vragen

Hier kunt u alle antwoorden vinden betreffende veel gestelde vragen. Mocht onverhoopt uw vraag er niet tussen staan, dan kunt u altijd even een mail sturen naar: info@kaasverzenden.nl.

Hoe kan ik bestellen?
Via onze site kunt u via diverse menu’s een keuze maken uit ons assortiment. Deze wordt toegevoegd aan uw winkelwagen en via het afrekensysteem ontvangt u na betaling een bevestiging en wordt uw bestelling direct door ons verwerkt. Zie ook verzenden, verpakking of bezorging in het menu onder aan de homepage.

Hoe kan ik betalen?
Via Ideal, paypal en creditcard. Zie ook betaling in het menu onderaan de homepage.

Hoe wordt de ka​as verpakt en hoe kan ik deze het beste bewaren?
Na ontvangst van uw bestelling wordt de kaas altijd vers afgesneden en meteen vacuüm verpakt. Daarna wordt deze in een doos verpakt en klaar gemaakt voor verzending. Bij bestellingen richting het buitenland voegen wij speciale koelelementen toe, zodat deze altijd vers aankomt. Bij aankomst kunt u het beste de kaas meteen in de koelkast leggen. Zolang de verpakking gesloten en de kaas gekoeld blijft kunt u de kaas minimaal 6 weken bewaren. Zelfs na de periode van 6 weken mits nog in de verpakking kan de kaas nog weken goed blijven. Op het moment dat u de vacuüm verpakking opent, is het raadzaam dat u de kaas goed verpakt in het bijgeleverde kaaspapier. Bij het afsnijden van de kaas kunt u het beste iedere keer een andere zijde van de kaas gebruiken, dan blijft het altijd vers en u voorkomt uitdroging en smaakverlies. 

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?
Als u de bestelling heeft betaald en afgerond kan het zijn dat de bevestigingsmail niet direct doorkomt of dat deze in uw spambox terecht is gekomen. Mocht uiteindelijk de bevestigingsmail niet zijn aangekomen adviseren wij u dit te melden via onze klantenservice: info@kaasverzenden.nl. Wij kunnen via ons systeem dit snel filteren en u deze alsnog doen laten toekomen.

Hoe werkt de bezorging?
Besteld u vòòr 16.00 uur dan wordt uw bestelling dezelfde dag nog verzonden. Met uitzondering van het weekend en feestdagen, dan is de verzenddag altijd de eerst volgende werkdag. Onze pakketten worden verzonden via Post.nl. De genoemde verzendtijden op onze site zijn indicaties, waaraan geen rechten kunnen worden ontleend. Wanneer u de bestelling niet binnen de opgegeven levertijd heeft ontvangen, kunt u het beste nog twee tot drie dagen wachten. Als u na deze periode nog niets heeft ontvangen. Neemt u dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen dan een onderzoek starten bij PostNL. Het kan zo zijn dat er onverwachte vertragingen zijn bij de post. Hier hebben wij geen invloed op. Als blijkt uit onderzoek bij PostNL, dat het pakket niet traceerbaar is, dan heeft u recht op volledige terugbetaling. Voor de vertraging bij PostNL heeft u geen recht op een terugbetaling.

Bestelling annuleren?
Als u een bestelling wilt annuleren, dan is dit alleen mogelijk tot het moment deze verzonden is. Dit kunt u doen d.m.v. telefonisch contact via +31-610154273 of per email via info@kaasverzenden. Op het moment deze verzonden is kan de bestelling niet meer worden geannuleerd.

Beschadigd product of defect product ontvangen?
Wij stellen hoge eisen aan het verpakken van onze artikelen en verzenden deze zorgvuldig. Helaas is het altijd mogelijk, dat onderweg zonder ons toedoen iets mis kan gaan bij het transport. U kunt dit melden via onze klantenservice en wij zorgen ervoor dat dit uiteraard zo snel mogelijk zal worden opgelost.
Zie ook retourneren onderaan de homepage van deze site.

Verzendkosten?
Alle informatie over verzenden kunt u vinden in het menu onderaan op de homepage "verzenden en verpakking". Mocht u toch nog vragen hebben, dan kunt u het beste even contact opnemen met onze klantenservice.

×
×
×
×
×
×
×